God eftermiddag!

  2012-03-25 / 17:25:25 / Övrigt /
Har nyss lagat middag, det blev lax och potatis! Mer än det så har denna dag bestått av köttning på gymmet och att längta efter mina skor jag beställde idag! HIHI!. Åh ni kommer älska dom! Va iallafall på gymmet idag, var väl där 1,5-2 timmar. 25 minuter crosstrainer resten styrka och 5 minuter sprintning innan lite stretching! Vi hade ju yoga i skolan i fredags, vilket fick mig att inse att det är en grej jag skulle vilja hålla på med. Jag har en känslig rygg så jag tror nog att de blir prefekt för mig! Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller direkt. På tisdag ska jag och Eva ner på stan och kika på lite grejer så jag längtar! Hade tänkt att köpa solglasögon, kanske ett halsband, jordnötssmör och bär. Haha.. Lite random inlägg men kan skriva lite mer ingående om mitt träningspass senare. Ha det gött!
Bild från tumblr. //R.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious