DAGENS TRÄNINGSPASS

  2012-03-25 / 21:20:18 / Övrigt /
Eftersom jag har mycker kroppsfett på min kropp så SKA och MÅSTE jag fokusera på konditionsträning, jag måste svettas! Så idag blev det 25 minuter intervaller på crosstrainern, sedan blev de ca 1 timme styrka. Några övningar jag alltid gör är curls, armhävningar på knogarna och snea situps. Något som jag verkligen vill med min träning är att få sånna där snygga skit-åkar ben ni vet. Haha.. Men jag tycker det är grymt snyggt med ett par vältränade ben i ett par tighta byxor YYUUMMIIIE!. Haha. Jag är alltid allvarlig när jag tränar, det är sällan jag inte gör det jag ska när jag är på gymmet.
Bild från tumblr. //R.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious