Förkyld som ett j*vla as

  2012-04-01 / 12:51:34 / Övrigt /
Hejsan hejsan! Idag är ingen bra dag, sov dåligt, mår skit osv. Blir nog ingen skola imorgon även om jag borde gå. Är orolig över de här med studiebidrag osv men jag kan inte ha varit borta så mycket så att dom skulle ta bort de..? Aja.. Så idag ska jag städa heeeela rummet med damma och byta lakan och kanske möblera om lite om de går hehe. Håller på att fundera ut ett ställe där jag vill ha mina skor på en hylla och en ''häng grej'' där jag kan hänga alla mina kläder så att de slipper bli skrynliga.. Mitt rum är inte speciellt stort men lite förändring är nog möjligt. Aja vi hörs sen då jag kanske laddar upp bilder på hur de blir! //R♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious